МАРКЕТИНГОВИЙ ПЕРІОД

Матеріал з ЕлЕнЗ України
Версія від 17:18, 3 січня 2013, створена Pybot (обговореннявнесок) (Автоматичний імпорт статей)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

МАРКЕТИНГОВИЙ ПЕРІОД

2.7. Маркетинговий період - період, який розпочинається з місяця, у якому починає поставлятися (продаватися) окремий вид продукції рослинництва відповідного врожаю, та закінчується останнім числом місяця, що передує місяцю, в якому починає поставлятися (продаватися) такий самий вид продукції рослинництва наступного врожаю. Для інших видів сільськогосподарської продукції маркетинговий період дорівнює одному бюджетному (фінансовому) року.

З метою фінансового та бюджетного планування маркетинговий період має бути кратним повному календарному місяцю.


Закон (1877-15), чинний Верховна Рада України від 24.06.2004 № 1877-IV Про державну підтримку сільського господарства України