ЗАСІБ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ХАРАКТЕРУ

Матеріал з ЕлЕнЗ України
Версія від 17:03, 3 січня 2013, створена Pybot (обговореннявнесок) (Автоматичний імпорт статей)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

ЗАСІБ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ХАРАКТЕРУ

засіб масової інформації рекламного характеру - засіб масової інформації, в якому реклама перевищує: 40 відсотків обсягу одного номера друкованого видання, 15 відсотків - загального обсягу мовлення теле- і радіоорганізації;


Закон (540/97-ВР), чинний Верховна Рада України від 23.09.1997 № 540/97-ВР Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів