Відмінності між версіями «МАРКЕТИНГОВИЙ ПЕРІОД»
Матеріал з ЕлЕнЗ України
Pybot (обговорення • внесок) (Автоматичний імпорт статей) |
(Немає відмінностей)
|
Поточна версія на 17:18, 3 січня 2013
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЕРІОД
2.7. Маркетинговий період - період, який розпочинається з місяця, у якому починає поставлятися (продаватися) окремий вид продукції рослинництва відповідного врожаю, та закінчується останнім числом місяця, що передує місяцю, в якому починає поставлятися (продаватися) такий самий вид продукції рослинництва наступного врожаю. Для інших видів сільськогосподарської продукції маркетинговий період дорівнює одному бюджетному (фінансовому) року.
З метою фінансового та бюджетного планування маркетинговий період має бути кратним повному календарному місяцю.
Закон (1877-15), чинний
Верховна Рада України від 24.06.2004 № 1877-IV
Про державну підтримку сільського господарства України